سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های خوب شیراز

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393تور شیراز نوروز 97 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 232 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانانتور شیراز بهار 97 تور شیراز دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل دارای 4 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی کهتور شیراز بهمن 96 در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روزتور شیراز اسفند 96 سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این  هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، تور شیراز دی 96پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

 


هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ تور شیراز زمستان 96کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. تور شیراز از تبریزهتل سه طبقه و دارای 75 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتلتور شیراز نوروز 97 دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مکان های دیدنی هتل مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، تور شیراز بهمن 96سالن چند منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.


هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با تور شیراز زمستان 96مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت تور شیراز فروردین 97مکانی هتل بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه روزانه تور شیراز اسفند 96در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار تور شیراز نوروز 97و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران تور شیراز دی 96سنتی هتل واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک،تور شیراز بهار 97 بستنی و غذا های سبک را سرو می کند.تور شیراز بهمن 96 از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.


هتل رویال شیراز

هتل 4 ستاره رویال شیراز در هفت طبقه در سال 93 افتتاح شد. فاصله هتل تا فرودگاهتور شیراز نوروز 97 15 کیلومتر و تا مکان های دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه و حافظیه بسیار کم است. هتل تور شیراز زمستان 96دارای 44 اتاق شامل اتاق های دبل، توئین و سوئیت دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز تور شیراز از تبریزدارای امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و یخچال است. رستوران پالیز این هتل در طبقه ششم قرار تور شیراز دی 96دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. هم چنین یک باربیکیو در طبقهتور شیراز فروردین 97 هفتم و یک کافی شاپ در هتل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی و طبقات، پارکینگ رایگان، آرایشگاه تور شیراز اسفند 96مردانه، فروشگاه سوغاتی و تاکسی سرویس است.