سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های خوب شیراز

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393تور شیراز نوروز 97 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 232 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانانتور شیراز بهار 97 تور شیراز دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل دارای 4 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی کهتور شیراز بهمن 96 در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روزتور شیراز اسفند 96 سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این  هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، تور شیراز دی 96پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

 


هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ تور شیراز زمستان 96کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. تور شیراز از تبریزهتل سه طبقه و دارای 75 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتلتور شیراز نوروز 97 دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مکان های دیدنی هتل مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، تور شیراز بهمن 96سالن چند منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.


هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با تور شیراز زمستان 96مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت تور شیراز فروردین 97مکانی هتل بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه روزانه تور شیراز اسفند 96در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار تور شیراز نوروز 97و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران تور شیراز دی 96سنتی هتل واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک،تور شیراز بهار 97 بستنی و غذا های سبک را سرو می کند.تور شیراز بهمن 96 از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.


هتل رویال شیراز

هتل 4 ستاره رویال شیراز در هفت طبقه در سال 93 افتتاح شد. فاصله هتل تا فرودگاهتور شیراز نوروز 97 15 کیلومتر و تا مکان های دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه و حافظیه بسیار کم است. هتل تور شیراز زمستان 96دارای 44 اتاق شامل اتاق های دبل، توئین و سوئیت دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز تور شیراز از تبریزدارای امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و یخچال است. رستوران پالیز این هتل در طبقه ششم قرار تور شیراز دی 96دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. هم چنین یک باربیکیو در طبقهتور شیراز فروردین 97 هفتم و یک کافی شاپ در هتل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی و طبقات، پارکینگ رایگان، آرایشگاه تور شیراز اسفند 96مردانه، فروشگاه سوغاتی و تاکسی سرویس است.


دیدنی های شیراز

غار چاه قلعه بندر شیراز

قلعه بندر یکی از آثار باقیمانده از دوران هخامنشی در شمال شرقی شهر شیراز و در نزدیکی آرامگاه سعدی است. این قلعه بزرگ که اکنون چیزی از آن به جز چند دیوار باقی نمانده است، در ابتدا تیرازیس نامیده شد و در دوران ساسانیان به فهندر قیمت تور شیرازیا بندر تغییر نام داد. در ابتدا این قلعه به منظور تور شیراز نوروز 97اقامت هنرمندان دوره هخامنشی در دوران داریوش بنا گردیده و در زمان ساسانیان اقامتگاه شاپور دوم بوده است. این قلعه دارای دو برج دیده بانی، یک چاه سنگی و چندین ساختمان اقامتی بوده است که در گذر زمان تخریب شده و هم اکنون تنها چاه باقی مانده است. این چاه عمقی حدود 160 متر دارد و دهانه آن 16 متر مربع است. به علت نام این چاه که بندر است ، این خرافات در میان مردم به وجود آمده بود که چاه تا بندر عباس ادامه دارد ولی این عقیده اشتباه است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این یادگار دوران هخامنشی دیدن کنید.

غار چاه قلعه بندر شیراز

غار چاه قلعه بندر شیراز

 


مسجد عتیق شیراز

مسجد جامع عتیق کهن ترین مسجد شهر شیراز است تور شیراز فروردین 97که در ضلع شرقی حرم شاهچراغ قرار دارد. این مسجد که با نام مسجد آدینه و مسجد جمعه نیز شناخته می شود در ابتدا یک آتشخانه بوده است و گفته می شود قدمتی ماقبل تاریخ دارد. اولین بار و در سال 281 قمری عمرو لیث صفاری به شکرانه پیروزی خود دستور ساخت این مسجد را می دهد. مسجد عتیق بارها تخریب شده و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است که از جمله تواریخ بازسازی مسجد می توان به دوره اتابکان، دوره گورکانی، دوره صفویه و آخرین بار در سال 1315 اشاره کرد. در سال 752 و در دوره شاه اسحاق اینجو یک عمارت به تور شیراز ارزاننام دارالمصحف در مسجد ساخته شد که محل کتابت و تلاوت قرآن کریم بود. گفته تور شیراز نوروز 97می شود حافظ شیرازی هر شب در این محل به تلاوت قرآن می پرداخته است. از این دوران سه قرآن خطی باقی مانده است که در موزه پارس شیراز نگهداری می شوند. یکی از دیوارهای مسجد به دیوار ندبه مشهور است که روی آن کاشی کاری به شکل سرو انجام شده و گفته می شود براق به هنگام عروج پیامبر از این محل حرکت کرده است.باورهای عامیانه زیادی درباره این مسجد وجود دارد نشیر این که عصای موسی در زیر مسجد قرار گرفته است و یا اینکه حضرت عیسی در این مسجد نزول کرده است. به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این مسجد تاریخی دیدن کنید.

مسجد عتیق شیراز

مسجد عتیق شیراز

 


خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد یک خانه تاریخی متعلق به اواخر دوران قاجار است که در کوی شاه چراغ و خیابان نهم دی شیراز قرار گرفته است. این خانه اکنون به موزه آواها و نماها تبدیل شده است. این بنا در سال 1352 به ثبت ملی رسیده است و در سال 1384 همزمان با ساخت خیابان نهم دی تا مرز تخریب تور شیراز بهمن 96پیش رفت که با ممانعت طرفداران میراث فرهنگی از این تخریب جلوگیری شد. این خانه قدیمی بسیار زیبا با سبک معماری دوران قاجار طراحی شده است و دارای یک حیاط بسیار زیبا با حوض و اتاق دورتادور حیاط است. یک تالار آینه بسیار زیبا در این خانه وجود دارد که بسیار دیدنی است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این خانه زیبا و تاریخی دیدن فرمایید.

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز


سرای مشیر شیراز

سرای مشیر یا سرای گلشن یکی از بازارهای شهر شیراز است. این بازار در جنوب شرقی بازار وکیل قرار داشته و تور شیراز اسفند 96یکی از مکان های اصلی برای خرید صنایع دستی شهر شیراز می باشد. قدمت این بازار به دورانتور شیراز فروردین 97 قاجار و زمان سلطنت فتحعلی شاه باز می گردد که حکمران وقت فارس میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک دستور ساخت آن را داد و بازار را وقف امام پنجم شیعیان کرد. این بازار از نظر معماری شباهت های زیادی با بازار وکیل دارد و چون در کنار آن قرار گرفته است بسیاری می پندارند که سرای مشیر از بازار وکیل منفک نیست. سرای مشیر در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید و در سال 1348 بازسازی شد. وجود کاشی کاری و مقرنس های بسیار زیبا این بازار را به مکانی بسیار دیدنی بدل کرده است که حتی اگر قصد خرید نداشتید بازدید از این بازار زیبا را به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم.

سرای مشیر شیراز

سرای مشیر شیراز

 


آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

کمال الدین ابوالعطاء محمود ابن تور شیراز از تهرانعلی کرمانی ملقب به خواجوی کرمانی بزرگترین شاعر کرمان است که در قرن هفتم هجری معاصر با شاعران بزرگی همچون حافظ و عبید زاکانی می زیسته. این شاعر بزرگ که دو دیوان صنایع الکمال و بدایع الجمال و هم چنین 5 مثنوی از او به یادگار مانده است تور شیراز نوروز 97در اواخر عمر ترک دیار گفته است و در شیراز به سر می برده تا در سال 752 وفات یافت. مقبره این شاعر بزرگ در سال 1315 با اعتبارات اداره فرهنگ شیراز در جوار دروازه قرآن ساخته شد. گفتنی است آب جوی معروف رکن آباد از کنار این مقبره می گذرد. در شمال مقبره خواجو یک فرهنگسرا با نام خود او قرار دارد. کمی بالاتر از مقبره سه غار قرار دارد که در گذشته محله گوشه نشینی زاهدان بوده و گفته می شود خواجو نیز مدتی در آن غارها به عبادت و تفکر می پرداخته است. این مقبره همه روزه میزبان شما مسافران تور شیراز می باشد.

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

 


مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل یکی از آثار به جا مانده از دوره تور شیراز فروردین 97کریمخان زند است که در زمینی به مساحت 5000 متر مربع قرار دارد.تور شیراز اسفند 96 این مسجد به دستورا کریمخان و در سال 1187 هجری قمری ساخته شده است و یکی از ارکان مجموعه وکیل به حساب می آید. مسجد وکیل در محله درب شاهزاده شیراز و در راسته بازار شمشیرگرها قرار دارد. در معماری مسجد از عناصر فوق العاده ای استفاده شده است. علاوه بر کاشی کاری ها و کتیبه نویسی های بسیار زیبا ، وجود 48 ستون که با ظرافت زیادی حجاری شده اند از زیبایی های این مسجد به شمار می رود. دو گلدسته در دو طرف گنبد قرار دارند که طول هر کدام بیست متر است و با کاشی ها زیبا پوشیده شده اند. مسجد وکیل مانند هر مسجد دیگری دارای شبستان و صحن است اما وجود طاق های متعدد و زیبا از ویژگی های منحصر به فرد مسجد وکیل به حساب می آید. به شما مسافران تور شیراز توصیه می کنیم در طول سفر خود از این مسجد زیبا و تاریخی دیدن کنید.

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز


آرامگاه شاه چراغ در شیراز

شاه چراغ همان طور که می دانید آرامگاه احمد تور شیراز بهمن 96ابن موسی  پسر ارشد امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) است. نقل است که احمد ابن موسی در راه پیوستن به برادر خود بود که به دستور خلیفه عباسی کشته شد. شورای فرهنگ عمومی استان فارس روز ششم ذی القعده یعنی روز پنجم دهه کرامت که فاصله بین تولد امام رضا و حضرت معصومه است را روز بزرگداشت شاه چراغ معرفی کرده اند. قدمت آرامگاه به دوره اتابکان و سده ششم هجری باز می گردد و به تور شیراز نوروز 97سبک معماری آذربایجانی بنا شده است. بنا داراتی یک ایوان، حرم ، چهار شاه نشین، مسجد ، دو در اصلی و دو در فرعی است. این بنا سراسر با کاشیکاری های بسیار زیبا پوشیده شده و جنس ضریح حرم از نقره می باشد. این آرامگاه در خیابان احمدی شهر شیراز قرار داشته و شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود به زیارت شاه چراغ بروید.

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

 


مدرسه آقا باباخان شیراز

مدرسه آقا باباخان یک مدرسه تاریخی است که در محله درب شاهزاده شیراز و در کنار بناهایی همچون بازار و حمام وکیل قرار دارد. نقل است تور شیراز اسفند 96 که این بنا از بناهای دوره زندیه است که با مرگ او نیمه تمام ماند. آقا باباخان بارفروشی این مدرسه را در سال 1240 تکمیل کرد به همین دلیل این مدرسه با نام آقا باباخان نام گذاری شده است. ساختمان مدرسه همانند ساختمان های مهم هم دوره خود دارای کاشی کاری های زیبا و کتیبه نویسی با خط ثلث است. مدرسه آقا باباخان در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید. این اثر تاریخی به تازگی توسط سازمان میراث فرهنگی بازسازی شده است.

مدرسه آقا باباخان شیراز

 


لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از شهربازی های شهر شیراز است که سی سال پیشتور شیراز اسفند 96 با هدف تفریح و سرگرمی شهروندان افتتاح شد. این پارک در شمال شهر و در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و دارای وسایل بازی متعدد است. لونا پارک با داشتن امکانات و تجهیزات روز دنیا می کوشد اوقات شادی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کند. این مجموعه با داشتن مجموعه سرپوشیده ویژه بانوان و وسایل بازی نظیر رنجر، سالتو ، تور شیراز زمستان 96تونل وحشت، دراگون و موتور کراس کوشیده تا رضایت تمامی گروه های سنی را جلب کند.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز